zaterdag 12 oktober 2013

Kleine achtergronddanseres voelt zich gebruikt door Miley

Een van de kleine mensen die op het podium stonden tijdens het optreden van Miley Cyrus op de MTV VMA heeft een heel naar gevoel overgehouden aan de show. Danseres Hollis Jane zegt bibberend en huilend van het podium te zijn gestapt.
'Na onze eerste repetitie in kostuum, met toekijkende medewerkers, publicisten en artiesten, liep ik huilend en bibberend het Barclay Center uit', schrijft Hollis op haar blog. 'Ik sta graag in het middelpunt van de belangstelling, maar dat was anders. Ik werd aangestaard en uitgelachen om de verkeerde redenen. Ik werd beschouwd als een rekwisiet, als iets minder dan een mens.'

'We werden gebruikt'
Jane schaamde zich voor het eerst van haar leven voor het feit dat ze een klein persoon is. 'Toen ik optrad bij de VMA voelde ik me weer zo. We werden alleen maar gebruikt omdat we klein zijn. Het voelde alsof de samenleving ons nog steeds als een grap ziet, ondanks dat ik, op mijn lengte na, precies ben als elk ander.'

Aanbod voor tour afgeslagen
Hollis zegt ook een aanbod te hebben gehad om met Miley te gaan toeren. Dit sloeg ze af. 'Ik vroeg me af of het het waard was om me weer minder dan een mens te voelen. En eerlijk gezegd, is het dat niet.'

Dikgedrukt: AD.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten