woensdag 7 augustus 2013

Summerbook part 16

Vandaag hebben we voor jullie weer een nieuw artikeltje.
Dit artikel gaat over lookbook , dat is een site waar mensen uit allemaal verschillende landen hun kledingstijl laten zien.
vandaag hebben we er voor jullie er een paar uitgezocht en geven we onze mening erover.


Als eerste:
 
 
Dit is een prima eerste school dag look.
Ik vind het een leuke combinatie.
Het leukste item vind ik de rugtas en de converse (all stars)
 
 
Outfit twee:
 
 
 
Ik vind deze outfit heel erg cool en de schoenen zijn wel een beetje over de top maarja soms is dat wel leuk.
ik vind het tuinpakje (of hoe je het ok noemt) heel leuk.
En het leukste item vind ik het tuinpakje.
 
Outfit drie:
 
 
Ik vind dit een hele leuke outfit alles klopt.
Ik zou er zelf ook in gaan lopen.
Het leukst item vind ik de mutsjes.
 
Outfit vijf:
 
 
Dit is meer een winter outfit maar ik wou hem toch graag bij zetten want hij is gewoon super leuk.
Er is een leukere grote sjaal en super leuke laarsjes.
Leukste item: de laarsjes en de sjaal
 
We hopen dat jullie dit een leuk artikel vonden en zet dat dan vooral even in de comments.
tot de volgende keer!
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten