woensdag 13 november 2013

Lady Gaga ziet triootje wel zitten

Lady Gaga ziet een trio met haar vriend Taylor Kinney en een andere vrouw wel zitten. Dat vertelde de zangeres in een interview met radiopresentator Howard Stern, waarin ze uitgebreid ingaat op haar relatie.
 
Of ze al eens een derde person in hun bed hebben toegelaten, wil Gaga niet loslaten. 'Ik wil niet te veel vertellen', zegt ze. 'Maar ik ben niet het type dat met allerlei willekeurige mensen seks heeft. Ik heb een monogame relatie. Als het gebeurt, dan gebeurt het.'

Gaga (27) en Kinney (32) leerden elkaar ruim een jaar geleden kennen tijdens de opnames van haar videoclip bij het nummer 'You And I'. De acteur woont in Chicago, waar hij in de serie 'Chicago Fire' speelt; Gaga verdeelt haar tijd tussen Chicago en haar eigen optrekje in New York.

Hun relatie op afstand werkt volgens de zangeres vooral goed omdat ze elkaar vertrouwen. 'We hebben geen regels over wanneer we elkaar bellen. Soms spreken we elkaar dagenlang niet en soms elke dag. En als we samen zijn, dan zijn we stapelverliefd.'

Een huwelijk staat nog niet op de agenda van het stel. 'Iedereen heeft zoveel haast hun relatie te definiƫren. Ik ben gewoon gelukkig.'

'Ik heb een probleem met drugs'
Gaga gaat in het interview van ruim een uur verder in op haar drugsgebruik. 'Ik heb een probleem met drugs en alcohol sinds ik in de business zit', zegt ze. Onlangs gaf ze toe 20 joints per dag te roken na haar heupoperatie. 'Ik heb dat verteld omdat jongeren schijnen te denken dat je er niet verslaafd aan kunt raken. Maar dat kan wel. Ik kon niet zonder.'


Dikgedrukt: AD.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten