woensdag 13 november 2013

Miley Cyrus: 'Ik ben saai'

Miley Cyrus ziet zichzelf totaal niet als een feestbeest. "Ik ben juist ontzettend saai", stelt de excentrieke zangeres.

"In de dingen die je over me leest, klinkt het alsof ik alleen maar aan het feesten ben", legt Miley uit tegenover BBC. "Maar ik ben juist een heel saai persoon. Als ik thuis ben dan kom ik de deur nauwelijks uit. Ik zie mezelf meer als een kluizenaar dan als een feestbeest."

Tijdens de MTV EMA in Amsterdam werd de blondine opnieuw onderwerp van gesprek. Zo stak ze een joint op en droeg ze zeer uitdagende kleding.

"Ik heb goed over mijn outfit nagedacht", reageert de zangeres. "Als ik een beetje naakt toon dan blijven mensen langer kijken", beargumenteert ze haar kledingkeuze. "Vervolgens denken ze dan: oh wacht, ze kan goed zingen."

Dikgedrukt: Telegraaf.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten