dinsdag 17 december 2013

David Guetta wil zichzelf vernieuwen

David Guetta probeert zichzelf als artiest steeds opnieuw uit te vinden, maar dat is niet altijd makkelijk. 'Het is al moeilijk om te voorkomen dat je anderen kopieert, lastiger nog is te voorkomen dat je jezelf kopieert', vertelt hij aan Metro.

De Franse dj is net begonnen aan zijn nieuwe album, hoe dat gaat klinken wil hij nog niet verklappen. 'Absoluut niet! Bovendien ben ik nog maar net begonnen met nieuwe nummers; ik ben nog aan het zoeken.'

Mensen helpen

De krant spreekt de dj ook vanwege een bijzondere samenwerking. Met het nummer One Voice lanceerde hij een campagne voor de VN. Met elke tweet met de hashtag #theworldneedsmore gaat er 1 dollar naar de slachtoffers van humanitaire rampen. 'Het is goed dat we plezier hebben en dat we dansen, maar we moeten ook mensen helpen.' De VN heeft de dj benaderd. 'Ik weet dat het stom klinkt en ik wilde altijd al helpen, maar ik wist niet hoe. Dit zijn mensen die ik vertrouw.'

'1 dollar voor #love'

Guetta legt uit waar het geld vandaan komt. 'Alle sponsoren hebben een woord gekozen waar ze geld voor geven als dat in een tweet aan #theworldneedsmore wordt vastgeplakt. Ik geef 1 dollar aan de VN voor iedere keer dat #love wordt toegevoegd

Dikgedrukt: AD.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten