dinsdag 2 juli 2013

Justin Bieber wil graag snel een gezin stichten

Justin Bieber zou het liefst al op jonge leefdtijd een gezin stichten. Dat heeft de jonge zanger laten weten aan US Weekly. 'Ik geloof in de ware liefde, ik wil trouwen en een gezin stichten nu ik nog jong ben.'

Hij kijkt daarvoor naar het voorbeeld van zijn grootouders. 'Mijn grootouders Bruce en Diane zijn mijn relatierolmodellen. Ze zijn nog altijd gek op elkaar, na zoveel jaren. Als ik zo oud ben als zij wil ik even verliefd zijn op mijn vrouw als mijn opa is met mijn oma.'

Schattig, maar de 20-jarige zanger moet zijn mevrouw Bieber nog wel vinden. Jarenlang had hij een relatie met Selena Gomez. In november vorig jaar zetten ze een punt achter de relatie en ondanks enkele verzoeningen, is het ondertussen definitief voorbij. Ze blijven wel vrienden.

Bron: AD.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten