woensdag 3 juli 2013

Justin Timberlake gebruikt drugs op festival





 
Justin gaf volgens Celeb News toe dat hij vaak 'iets' nam tijdens festivals.
Hij deed dit vooral tijdens Coachella, een muziekfestival in Californië. "Ik ben vaak naar Coachella geweest onder invloed van verschillende, eh, middelen", zegt Timberlake.
"Ik ben er vaak geweest, maar ik kan me er niet veel van herinneren. Laat ik het daarbij laten. Zo stond ik het ene jaar in een open veld en zag ik Nine Inch Nails. En het jaar daarop ging ik uit mijn dak bij een optreden van de band Weezer", aldus de zanger.


Rustiger


Timberlake, getrouwd met actrice Jessica Biel, is tegenwoordig een stuk rustiger. Zo vertelt zijn oma Sadie Bomar dat zij hem heeft geleerd te koken.
"Justin komt vaak in de keuken bij me kijken om te kijken hoe ik iets maak. Hij doet dan een schort om en wil leren hoe het moet. Jessica is een bofkont, omdat Justin lekkere zelfgemaakte taarten voor haar bakt. Dat heb ik hem geleerd", zegt de trotse oma tegen The Sun


Bron:nu.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten