zaterdag 27 juli 2013

Summerbook Part 7

Fashion
 
 
Katy Perry Tropical

Ariana Grande Kids Choice Awards

Interview:
Over Selena Gomez En Haar Mode & Stijl

Er staan een paar spellings fouten of fouten zinnen in want we hebben hem vertaalt.
 

 
 
Wie is momenteel uw favoriete ontwerper?'Het moet Marc Jacobs. Ik heb hem absoluut aanbidden nu. Ik bedoel zijn kleren zijn absoluut perfect voor mij. Ik draag ook het parfum Daisy van Marc Jacobs op een dagelijkse basis. 'Bent u een grote internet shopper?'Het is een zeer zeldzame gelegenheid dat ik kan gaan winkelen, dus het internet zou alles een stuk makkelijker te maken, maar ik kan het gewoon niet internet boodschappen te doen. Ik heb om de stof te voelen en houd hem in mijn hand. Dus, ik vasthouden aan slaan winkelen. 'Wat is je grootste mode zwakte?'Schoenen! I love shoes! Op mijn laatste reis naar het Verenigd Koninkrijk onlangs, ging ik in All Saints en kreeg een aantal legerkistjes. Ze zijn zo schattig en zo comfortabel. Ik heb ook een aantal zwarte en zilveren pumps die ik kocht in verkoop in BCBG (Bon Chic Bon Genre, Max Azaria) voor $ 70. Ze zijn geweldig, echt klassiek en zij zullen nooit uit de mode, en je kunt ze dragen met alles. '
Wat zijn de belangrijkste items in je garderobe?'Ik heb een zwarte blazer van Chloe dat ik geobsedeerd. Het heeft deze stip voering, dus toen ik de handen uit de mouwen van de bekleding toont - Ik vind het gewoon leuk! Ik heb ook een rode snood dat ik al het dragen van een stuk. Ik heb het van American Eagle, en ik kan het gewoon niet lijken om het opstijgen -. Het is een beetje als troost kleding 'Je moet beschikken over een vrij grote kledingkast?'Eigenlijk heb ik een hele kamer. Het was een kamer, maar nu is het mijn kleren kamer. Het is geweldig, want ik kan het verspreid uit, dat is veel beter als het was allemaal bomvol in mijn kast. Ik weet het maakt me klinken als ik veel, maar niet echt. Het werkt omdat ik nu kan zien wat ik heb. 'Bent u een hoop freebies gestuurd?'Ik heb af en toe word gestuurd spul. Meestal van nieuwe ontwerpers, dus de stukken zijn vaker wel dan niet een hoop plezier. Als ik ze niet leuk dan geef ik altijd de stukken aan een goed doel, of mijn vrienden. 'Heeft u genieten van winkelen in Londen?'Ik hou van Top Shop en All Saints.'Zou je zeggen dat je een trendsetter?'Ik hou van kleren en ik hou van mode. Ik hou van samen dingen te gooien, maar ik ben vreselijk aan het bijhouden van trends. Ik heb de neiging om een ​​mode binnen mijn eigen assortiment te vinden. 'Je start gewoon je eigen kleding lijn, eerst in Amerika en nu hier. Laat het ons weten.'Alle kleren zijn zeer eco-vriendelijk, en de ontwerpen zijn zeer klassiek. Ik heb een hele lading van dingen zoals hoeden, sjaals, sieraden, schoenen, leggings, jeggins, jeans en rokken ontworpen. Het is een groot assortiment, gevuld met tal van tijdloze dingen. 'Een bepaalde items die u gebruikt voor inspiratie?'Ja. Ik heb dit BCBG (Bon Chic Bon Genre, Max Azaria) top, dat is een zeer lichte lavendel kleur. Het is een soort van een trui vest en je kunt het aankleden of jurk naar beneden. Ik gebruikte die term veel toen we bij de tekentafels. Ik denk dat kleding moet de veelzijdigheid moeten ze aankleden en kleed ze naar beneden. '
 
Wie zou je graag zien het dragen van uw mode bereik?'Ik zou zeggen dat The Hills ster Lauren Conrad. Ze zou echt geweldig uitzien in mijn kleren want ze heeft dat heel eenvoudig stijlvolle look. Ik denk ook Rachel Bilson zou graag mijn tops. Ik heb deze bloemen die ik denk dat ze zou wel geweldig uit


 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten