vrijdag 25 oktober 2013

Afrojack mist een relatie

Afrojack mist de liefde, vertelt hij aan De Telegraaf. 

De 26-jarige dj, die een dochtertje heeft uit een relatie met De Gouden Kooi-deelneemster Amanda Balk, is al een tijd single. “Ik mis wel een maatje.”

“Nou ben ik natuurlijk geen gemakkelijk relatiemateriaal omdat ik de wereld over reis”, realiseert de dj zich. “En ik ben niet op zoek naar een reispartner. Maar echt iemand met wie ik mijn vreugde en verdriet kan delen.”
Zijn dochtertje Vegas ziet hij zo vaak als hij kan, zegt hij. “Vegas is inmiddels anderhalf en het gaat goed met haar. Ik verwen haar met Disney-spullen omdat ik het zelf zo leuk vind. Het liefst zou ik haar daar een keer mee naartoe nemen. Maar daar is ze denk ik nog te jong voor."

Dikgedrukt: Telegraaf.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten