maandag 28 oktober 2013

Miley Cyrus nu het gelukkigst

Miley Cyrus lijkt haar ex-verloofde Liam Hemsworth totaal niet te missen. De zangeres is naar eigen zeggen nog nooit zo gelukkig geweest.

"Dit is de beste tijd van mijn leven", vertelt Miley in een interview met Cosmpolitan.
De zangeres heeft echter wel een grote liefde in haar leven en dat is "de muziek". "Ik moet mijn muziek behandelen als een relatie. Ik moet er tijd insteken en alle aandacht geven die het nodig heeft."
Cyrus denkt dat het weinig zin heeft om te zitten treuren over de breuk met Hemsworth. "Ik wil niet terugkijken op deze periode en denken: 'Had ik maar niet zo lopen zwelgen in mijn liefdesverdriet'. Dat is niet wat God voor mij in gedachten heeft. God wil dat ik succesvol en gelukkig ben."

Dikgedrukt: Telegraaf.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten