maandag 21 oktober 2013

Fan geeft 100.000 dollar uit om op Justin Bieber te lijken


Een 33-jarige fan van Justin Bieber heeft ruim 100.000 dollar (ongeveer 73.000 euro) uitgegeven om op zijn idool te lijken. Toby Sheldon, een liedjesschrijver uit Los Angeles, liet aan zijn kin en oogleden sleutelen en onderging verschillende haartransplantaties.
'Vanaf het moment dat Justin Bieber bekend was, kon je zijn gezicht echt overal zien. Ik kon maar aan één ding denken en dat was dat ik er net zoals hem wilde uitzien', zegt Sheldon in de Daily Mail. De drie haartransplantaties alleen al kostten 21.000 dollar. 'Ze hebben mijn haarlijn veranderd en ik heb mijn pony laten groeien', aldus de fan.

Geobsedeerd
'Ik heb Justins babyface als inspiratie gebruikt om mezelf een geheel nieuwe look aan te meten. Ik zie er dankzij plastische chirurgie nu een stuk jonger uit.' Sheldon geeft toe dat hij geobsedeerd is door zijn jonge uiterlijk.

Dat laatste zorgde ervoor dat verschillende artsen hem niet wilden opereren. De dertiger werd vorig jaar door maar liefst zeven verschillende dokters heengezonden nadat hij had verteld dat hij zijn oogleden wilde veranderen om meer op Bieber te lijken. 'Iedereen dacht dat ik gestoord was omdat ik me druk maakte om zo'n klein detail', zegt hij.

Tevreden
Sheldon zegt dat hij nog heel wat werk voor de boeg heeft om nóg meer op Bieber te lijken, maar is naar eigen zeggen nu al tevreden met het resultaat.
Hier zijn beelden te zien van zijn uiterlijk.

Dikgedrukt: AD.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten