maandag 28 oktober 2013

Katy Perry wil niet oordelen maar: 'Iedereen is zo naakt'

Katy Perry, die zelf regelmatig sexy op het podium verschijnt, zegt genoeg te hebben van collega's die zich constant uitkleden. De zangeres zegt tijdens een interview dat ze zelf inderdaad ook af en toe wat veel laat zien, maar dat ze het niet nodig heeft om op te vallen, schrijft Daily Mail.

Het lijkt overduidelijk dat Katy doelt op haar beroemde vriendin Rihanna en collega Miley Cyrus, maar ze weigerde namen te noemen.

'Ik heb het over hen allemaal. Ik bedoel, iedereen is zo naakt. Ik heb zoiets van: stop het eens weg. We weten dat je het hebt, ik heb het ook. Ik heb het ook laten zien. Ik wil ook niet per se oordelen, maar ik wil gewoon zeggen dat het soms leuk is om die (sexy) kaart te trekken, en soms is het ook leuk om andere kaarten te trekken.


Dikgedrukt: AD.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten