vrijdag 18 oktober 2013

Selena Gomez in tranen tijdens 'Love Will Remember'

Selena Gomez barstte woensdagavond bij haar concert in New York in tranen uit toen ze het nummer Love Will Remember zong. Het lied zou over haar ex Justin Bieber gaan, maar liefdesverdriet is niet de reden dat ze huilde, zegt ze zelf.

Voordat Selena het liefdeslied inzette, zei ze tegen het publiek: ''Ik heb slechte dagen meegemaakt. Ik snap het wanneer jullie dagen hebben waarop het lijkt alsof het niet genoeg is en dat je gewoon terug wilt gaan naar je kindertijd, toen alles nog simpel was.'' Concertgangers dachten dat het over Bieber ging, maar niets blijkt minder waar.

Na afloop van het concert, verklaarde Selena de reden van haar tranen op Twitter. De waterlanders waren niet om Biebs, maar om een Instagramverbod! De zangeres wilde graag met fans op de foto en de kiekjes op de fotosite posten, maar dat ging om de een of andere reden niet door. ''Mijn hart is compleet gebroken en ik ben heel boos. Bedankt Brooklyn. Ik sta morgen buiten bij Letterman om het goed te maken. Ik houd meer van jullie dan jullie denken. Beloofd.''

Dikgedrukt: DeStentor.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten