donderdag 24 oktober 2013

Katy Perry loopt rond met haarlokken van collega's

Katy Perry heeft bekend dat ze rondloopt met haarlokken van Miley Cyrus en Taylor Swift in haar handtasje.
Na afloop van een optreden bij iHeartRadio ter ere van de release van haar nieuwe album Prism mochten enkele fans van de Amerikaanse zangeres hun idool vragen stellen. Op de vraag wat ze in haar handtas heeft, verklapte Perry volgens E! Online dat ze haarlokken van haar collega's met zich meedraagt.

'Een van de eerste keren dat ik naar de Grammys ging, deelde ik een kleedkamer met Miley Cyrus en Taylor Swift. Ik vroeg ieder van hen een lok haar, wat erg vreemd is, maar wel tof.' Perry vervolgde dat ze kleine strikjes om het haar deed en ze in haar tas stopte. 'En dat is mijn geheimpje, ik ben een freak!'


Dikgedrukt: AD.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten