zondag 13 oktober 2013

Justin Bieber ruziet er weer op los

Justin Bieber heeft weer toegeslagen. De Britse dj Michael Woods zegt dat zijn manager afgelopen week in Zuid-Korea het slachtoffer is geworden van Biebs.
'Het verhaal is dat Justin Bieber en zijn leger van beveiligers mijn dj-booth zijn binnengedrongen, halverwege mijn set, en hiphopmuziek eisten', twittert Woods. 'Toen ik tegen Justin Bieber zei dat 'ie op moest rotten en wat kleren aan moest trekken, sloeg hij mijn tourmanager en vluchtte toen snel achter zijn muur van beveiligers.'

De dj waarschuwt de jonge zanger: 'De volgende keer dat je mijn tourmanager wil slaan, blijf dan even rondhangen Justin Bieber om het af te maken, in plaats te vluchten als een mietje.' De actie van Biebs schoot ook in het verkeerde keelgat bij Deadmau5. 'Beste Justin Bieber, wil je potverdomme eens volwassen worden? Doe ondertussen een shirt aan en blijf bij nachtclubs vandaan', twitterde de dj.

Maar Ben Bailer, de organisator van het bewuste feestje, zegt tegen TMZ dat het verhaal wordt opgeblazen. Er zou inderdaad een verhitte discussie tussen Bieber en Woods hebben plaatsgevonden, maar volgens Bailer zijn de twee kemphanen uit elkaar gehaald voordat er ooit een klap is gevallen.


Dikgedrukt: AD.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten